EMA a adăugat un nou efect secundar al vaccinului Johnson & Johnson

3 săptămâni in urmă 19

Agenţia Europeană pentru Medicamente din Europa a recomandat joi adăugarea unui tip rar de inflamaţie a coloanei vertebrale ca posibil efect secundar al vaccinului COVID-19 de la Johnson & Johnson.

Rapoartele despre această afecţiune s-au aflat, de asemenea, la baza deciziei de oprire temporară a testelor în stadiile incipiente de dezvoltare atât pentru injecţiile AstraZeneca cât şi pentru J & J, care se bazează pe tehnologie similară, relatează Mediafax, care citează Reuters.

Oferind actualizări cu privire la siguranţa tuturor vaccinurilor împotriva coronavirus, Agenţia Europeană pentru Medicamente a spus şi că evaluează rapoartele privind o afecţiune rară ale sângelui, cunoscută sub numele de sindrom de scurgeri capilare, după inocularea cu vaccinul Moderna.

EMA a declarat că a înregistrat şase cazuri de sindrom de scurgeri capilare şi că evaluează toate datele, dar nu este încă clar dacă există o asociere cauzală.

EMA a spus şi că în prezent nu există dovezi ale unei posibile legături între cazurile rare de sindrom inflamator multisistem şi vaccinurile pe bază de ARNm.

Agenţia a reamintit că riscurile vaccinării sunt foarte reduse, iar beneficiile depăşesc cu mult riscurile.

The post EMA a adăugat un nou efect secundar al vaccinului Johnson & Johnson appeared first on Aleph News.

Citeşte Articolul Întreg pe Sursă